Menu

Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO)

Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (w skrócie SEO) oznacza zbiór działań, które mają pozytywny i znaczący wpływ na istotne zwiększenie odwiedzalności strony internetowej z naturalnych wyników wyszukiwania przez wyszukiwarki (Google, Seznam.cz itp.)

Jak przeprowadzamy optymalizację dla wyszukiwarek internetowych?

Podstawą każdej skutecznej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek są zazwyczaj następujące elementy:

  • Dogłębna analiza słów kluczowych
  • Edycja struktury witryny
  • Tworzenie nowych stron docelowych dla ogólnych, szczegółowych i long-tail słów kluczowych
  • Edycja i optymalizacja treści strony
  • Tworzenie etykiet (tagów)
  • Edycja linków wewnętrznych
  • Wdrożenie linkowania wewnętrzengo
  • Regularne umieszczanie linków przychodzących (czynniki off-page)
  • Ukierunkowanie odwiedzalności
  • Analiza odwiedzalności
  • Optymalizacja współczynnika konwersji
  • Konsultacja i raportowanie wyników

Dlaczego warto wybrać eVisions?

  • Rozumiemy SEO jako część działań marketingowych – łączymy SEO z innymi kanałami marketingowymi, dzięki czemu maksymalizujemy cele klienta
  • Niezależność – wszelkich korekt dokonujemy sami, bez ingerencji osób trzecich
  • Kompleksowość – nad wszystkimi projektami pracują konsultanci z dziedzin SEO, PPC, serwisów społecznościowych, efektywności gospodarczej, UX i innych branży marketingu internetowego
  • Inicjatywa i doświadczenie – przystępujemy do projektowania i stosowania rozwiązań z własnymi koncepcjami i długotrwałymi doświadczeniami
  • Elastyczność – nie narzucamy klientowi swoich rozwiązań za wszelką cenę, słuchamy go, konsultujemy z nim dalsze procedury, a swój wkład do dyskusji wnosimy jako niewiążące zalecenia ekspertów
  • Perspektywa użytkownika – wszystkie działania kierujemy na ludzi, dlatego bierzemy pod uwagę użyteczność, wydajność biznesu, mechanizmy konwersji i wymagania dla SEO
  • Koncepcja – przy projektowaniu rozwiązań myślimy przyszłościowo, dlatego zostawiamy w nich przestrzeń do przyszłego rozwoju
  • Uniwersalność – nasze rozwiązania są przedstawiane przejrzyście i czytelnie, są łatwe do wdrożenia i zrozumiałe dla wszystkich stron
  • Testowanie – wszystko konsekwentnie testujemy (ręczne i automatyczne testy)
  • Kompetencje – jesteśmy profesjonalistami w swojej dziedzinie, a wszyscy nasi pracownicy mają doświadczenie z projektami wszystkich typów i wielkości

Biznesowe modele współpracy:

Biznesowy model współpracy zależy od określonych kluczowych wskaźników efektywności (KPI). Najczęściej używamy:

  • Koszty stałe (Fixed Fee)
  • Rozliczenie w zależności od powodzenia projektu (Success Fee)
  • Koszty stałe + rozliczenie w zależności od powodzenia projektu (Fixed + Success Fee)
  • Wynagrodzenie godzinowe (Hourly Fee)

SEO na rynkach zagranicznych:

  • Słowacja
  • Wielka Brytania, USA, Australia, ponadnarodowy rynek amerykańsko-brytyjski
  • Niemcy, Austria, Szwajcaria
  • Rosja, Ukraina, byłe ziemie Związku Radzieckiego
  • Francja

Profesjonalny nadzór nad lokalnymi agencjami oferujemy dla:

  • Węgry
  • Rumunia
  • Włochy
  • Brazylia, Hiszpania