Menu

Analityka internetowa

Monitorowanie ruchu na stronie jest bardzo ważne, ponieważ na podstawie aktywności można opracować strategię marketingową. Korzystając z jednorazowych dogłębnych analiz oraz monitorowania długoterminowego znajdziemy odpowiedzi na kluczowe pytania biznesowe.

W czym pomoże wam analityka internetowa?

  • Zwiększyć przychody i zmniejszyć koszty
  • Prawidłowo wyznaczyć i wymiernie ocenić cele biznesowe
  • Podjąć właściwe decyzje
  • Znaleźć nowe możliwości handlowe
  • Dodać poszczególne kanały marketingowe
  • Poznać grupę docelową, jej wymagania, potrzeby, nawyki zakupowe
  • Wykryć słabości bieżącej witryny
  • Zobaczyć szerszy kontekst
  • Właściwie ocenić dane
  • Zwyższyć skuteczność handlową
  • Odróżnić skuteczne działania marketingowe od tych nieefektywnych

Dowiedzcie się, jak zachowują się użytkownicy na waszej stronie internetowej, jak się orientują, co ich interesuje, ile czasu spędzają w danym miejscu, z jakich źródeł do was trafiają i dlaczego. Dzięki temu będziecie mogli lepiej pracować z grupą docelową i dać jej dokładnie to, czego oczekuje. Gruntowne analizy internetowe pomogę wam usprawnić działania SEO, zarządzanie kampaniami PPC, e-mailing, promocję na portalach społecznościowych i w porównywarkach produktów, partnerstwo, PR online, linkbuilding i wszystkie inne działania marketingu internetowego.