Menu

Marketing partnerski

Szukacie nowych dróg i rozwiązań, które pomogą wam poszerzyć bazę klientów? Marketing partnerski jest coraz częściej stosowanym narzędziem do pozyskiwania nowych klientów.

Jak działa marketing partnerski:

Operator serwisu w ramach programu partnerskiego zawiera umowy z innymi operatorami serwisów, które odwiedzają jego potencjalni klienci, i zobowiązuje się zapłacić im prowizję za każdego klienta lub użytkownika pochodzącego z ich strony internetowej i wykonanie na jego stronie pożądanej aktywności. Może to być, na przykład, zamówienie towaru, rejestracja lub wizyta.

Główną zaletą w stosunku do tradycyjnej reklamy jest to, że jako operator programu partnerskiego płacicie za realne działanie, a nie tylko umieszczenie reklamy.

Dlaczego wybrać nas:

  • Na podstawie oceny waszego rodzaju działalności przygotujemy strategię marketingu partnerskiego
  • Poradzimy wam, jaki system wybrać dla marketingu partnerskiego i jakie formaty reklamowe przygotować dla partnera
  • Pomożemy wam w doborze partnerów
  • Będziemy stale oceniać program i na podstawie rezultatów zalecimy jego poprawę tak, abyście zyskali więcej partnerów

Oferujemy naszym klientom porady w zakresie przygotowania programu, jak również działania systemu oraz pozyskiwania nowych partnerów.

Nie jesteście pewni, czy marketing partnerski jest odpowiedni dla waszej firmy? Potrzebujecie porady z związku z programem partnerskim? Skontaktujcie się z nami.