Menu

E-mail marketing

E-mail jest często niesłusznie pomijanym sposobem promocji. Jednocześnie doświadczenie potwierdza, że jest to zazwyczaj najbardziej efektywne rozwiązanie. Jeśli ktoś wie, jak się tym odpowiednio zająć, ma w rękach bardzo potężne narzędzie, aby osiągnąć swoje cele biznesowe. Podstawową funkcją e-mailingu jest kontaktować się z klientem, przypominać mu się, zaoferować swoje towary albo usługi lub poinformować o ciekawych promocjach i nowościach. Wreszcie, pomaga on uzyskać reakcje zwrotne od klientów. Jeśli nie bierzemy pod uwagę spamu (tzw. niepożądanej poczty), istnieją dwa narzędzia e-mailowe:

  • E-mail reklamowy
  • Newsletter

Efektywność newsletteru jest wręcz zaskakująca. Jak się okazuje, jeśli użytkownik witryny jest zarejestrowany do newslettera, istnieje 86% prawdopodobieństwa, że w ciągu najbliższych 3 miesięcy stanie się waszym klientem.

W czym możemy wam pomóc?

W ramach zwiększenia efektywności kampanii e-mailowych, przeprowadzamy kilkuetapowy proces:

  • Audyt bieżących kampanii e-mailingowych
  • Opracowanie strategii e-mailingowej
  • Rozbudowa bazy kontaktów
  • Strategia pozyskiwania nowych kontaktów
  • Zbiór nowych kontaktów
  • Optymalizacja procesu zbierania kontaktów
  • Segmentacja bazy danych
  • Ocena skuteczności kampanii
  • Copywriting kampanii e-mailingowych
  • Personalizacja kampanii e-mailingowych
  • Automatyzacja kampanii e-mailingowych

Kampania e-mailingowa powinna być zawsze oparta na jasnej koncepcji. Newslettery czy maile reklamowe powinny prezentować produkty i usługi odpowiednie dla grupy docelowej, w odpowiednim czasie, a także powinny uwzględniać potrzeby i zainteresowania klienta. Dlatego, przed rozpoczęciem adresowania e-maili do obecnych lub potencjalnych klientów, należy stworzyć strategię e-mailingową, która jasno określa odpowiedzi na następujące pytania:

  • Jakie produkty czy usługi reklamować?
  • Komu?
  • Kiedy?
  • Jak często?
  • W jakiej formie?
  • Co mierzyć i jak oceniać?
  • Co i jak testować?